Szkolenie E-commerce i e-marketing – Co robić żeby sprzedawać więcej w internecie?

Szkolenie e-commerce

W Polsce działa około 25 000 sklepów internetowych. Jest to 3x mniej niż na bardziej rozwiniętym rynku – we Francji (w przeliczeniu na ilość mieszkańców). Grupa allegro, odpowiada za przeszło 70% obrotów polskiej branży e-commerce. Na jej serwisach wciąż jest miejsce dla nowych podmiotów.

Twoje Korzyści ze szkolenia

  1. Dzięki szkoleniu e-commerce zdobędziesz/ rozszerzysz wiedzę na temat promocji i sprzedaży internetowej produktów i usług
  2. Poznasz opłacalne modele rozliczeń z zewnętrznymi firmami
  3. Poznasz sposoby na generowanie przychodów z różnych kanałów internetowych
  4. Uzyskasz dostęp do profesjonalnego narzędzia służącego do pozyskiwania ruchu na stronę www (Google AdWords)
  5. Zdobędziesz wiedzę o narzędziach służących do pomiaru skuteczności działań w internecie

Dla kogo szkolenie e-commerce

  • Grupa docelowa szkolenia to m.in.:przedstawiciele firm szukających nowych możliwości generowania dodatkowych przychodów w internecie
  • firmy obecne w handlu tradycyjnym, rozważające poszerzenie działalności i rozpoczęcie sprzedaży w internecie
  • menedżerowie i dyrektorzy odpowiedzialni za rozwój biznesu w internecie
  • osoby zainteresowane branżą e-commerce i e-marketingiem od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością

flaticon-small-menu

Trener Jakub Skowroński

Praktyk branży e-commerce i marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywał m.in. przy budowie i promowaniu sklepów internetowych o rocznych obrotach liczonych w milionach złotych. Jest kwalifikowanym specjalistą w programie certyfikacji Google AdWords. Posiada certyfikaty z zakresu zarządzania projektami w IT: Prince2 Foundation oraz zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (Agile): SCRUM Certified Scrum Master (CSM). W codziennej praktyce zawodowej jest zwolennkiem Kaizen – koncepcji ciągłego rozwoju i doskonalenia.

Metody szkoleniowe

Interaktywny wykład

Prezentacja multimedialna

Warsztat

Case study

Dyskusja

Program szkolenia e-commerce

Moduł 1. Branża e-commerce w Polsce i na Świecie – perspektywa sprzedawcy

Moduł 2: Sprzedaż na allegro – od czego zacząć i na jakie przeszkody uważać

  • mocne i słabe strony sprzedaży na allegro
  • zwiększanie zasięgu i trafianie do odpowiednich odbiorców – listingi allegro
  • szablon allegro – na co zwracać szczególną uwagę
  • płatne opcje promowania na allegro

MODUŁ 3: Sklep internetowy jako inwestycja we własny kanał sprzedaży online

  • 6 najczęściej popełnianych błędów przy wdrażaniu własnego sklepu internetowego
  • analiza kluczowych podstron każdego e-sklepu
  • jak zaprojektować przyjazny checkout process

MODUŁ 4: Reklama w internecie – narzędzia i metody pozyskiwania ruchu na stronę www

  • marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM/SEA)
  • pozycjonowanie stron www SEO
  • rola Audytu SEO-onsite
  • program reklamowy Google AdWords
  • rola słów kluczowych w procesie docierania do odpowiednich grup docelowych

MODUŁ 5: Analiza konkurencji – benchmarking

  • analiza mocnych i słabych stron konkurencji
  • mystery Shopper – “tajemniczy klient” u konkurencji
  • analiza kanałów sprzedażowych
  • analiza procesów

MODUŁ 6: Zwiększanie efektywności działań e-commerce

  • zasady klasycznego marketingu – jako podstawa skutecznych działań
  • optymalizacja konwersji
  • użyteczność i konwencje
  • analityka internetowa w 5 krokach
  • budowanie lojalności w e-commerce – co robić żeby klienci chcieli do nas “wracać”
  • e-mail marketing – jak skutecznie i zgodnie z prawem wspierać e-sprzedaż

Oni już skorzystali z naszej wiedzy