Szkolenie e-commerce
W Polsce działa około 25 000 sklepów internetowych. Jest to 3x mniej niż na bardziej rozwiniętym rynku – we Francji (w przeliczeniu na ilość mieszkańców). Grupa allegro, odpowiada za przeszło 70% obrotów polskiej branży e-commerce. Na jej serwisach wciąż jest miejsce dla nowych podmiotów.
- Dzięki szkoleniu e-commerce zdobędziesz/ rozszerzysz wiedzę na temat promocji i sprzedaży internetowej produktów i usług
- Poznasz opłacalne modele rozliczeń z zewnętrznymi firmami
- Poznasz sposoby na generowanie przychodów z różnych kanałów internetowych
- Uzyskasz dostęp do profesjonalnego narzędzia służącego do pozyskiwania ruchu na stronę www (Google AdWords)
- Zdobędziesz wiedzę o narzędziach służących do pomiaru skuteczności działań w internecie
- Grupa docelowa szkolenia to m.in.:przedstawiciele firm szukających nowych możliwości generowania dodatkowych przychodów w internecie
- firmy obecne w handlu tradycyjnym, rozważające poszerzenie działalności i rozpoczęcie sprzedaży w internecie
- menedżerowie i dyrektorzy odpowiedzialni za rozwój biznesu w internecie
- osoby zainteresowane branżą e-commerce i e-marketingiem od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością