Marketing Internetowy – skuteczne narzędzia promocji i sprzedaży w Internecie

Opis szkolenia

Oferowane szkolenie to łagodne wprowadzenie w świat marketingu internetowego. Praktyczna wiedza o sposobach promocji i sprzedaży w najdynamiczniej rosnącym i najlepiej mierzalnym medium jakim jest Internet. Kto pierwszy i w lepszym stopniu przyswoi kluczową dla rozwoju wiedzę ten zacznie sprzedawać więcej i wyprzedzi konkurencję. Ta wiedza jest na wyciągnięcie ręki i już wkrótce możesz się dowiedzieć, z których narzędzi marketingu internetowego i w jaki sposób naprawdę warto korzystać.

Dla kogo

  • Pracownicy działów marketingu i działów sprzedaży
  • Osoby rozważające rozpoczęcie własnej działalności w Internecie
  • Właściciele i przedstawiciele firm chcący poprawić efektywność prowadzonych działań w Internecie
  • Właściciele i przedstawiciele sklepów internetowych
  • Osoby zainteresowane marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością

Korzyści ze szkolenia

  • Dzięki udziałowi w warsztatach zdobędziesz/ rozszerzysz wiedzę na temat E-marketingu
  • Poznasz sposoby łączenia e-marketingu z marketingiem klasycznym
  • Uzyskasz wiedzę na temat skutecznych narzędzi marketingu internetowego
  • Poznasz opłacalne modele rozliczeń z podwykonawcami i wydawcami oraz
  • Narzędzia służące do pomiaru skuteczności podejmowanych działań

flaticon-small-menu

Trener Jakub Skowroński

Praktyk marketingu internetowego. Doświadczenie w marketingu internetowym zdobywał m.in. przy promocji sklepu Internetowego o miesięcznych obrotach liczonych w setkach tysięcy złotych. Jest kwalifikowanym specjalistą w programie certyfikacji Google AdWords, posiadaczem certyfikatów z zakresu zarządzania projektami w IT: Prince2? Foundation oraz zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (Agile): SCRUM Certified Scrum Master (CSM). Z projektami internetowymi związany od 2006 roku.

Metody szkoleniowe

Interaktywny wykład

Prezentacja multimedialna

Warsztat

Case study

Dyskusja

Program szkolenia

Moduł 1. Marketing internetowy – wprowadzenie.

  • Dlaczego Internet wyprzedza “stare media”
  • Marketing Internetowy – czyli co?
  • Sprzedaż w polskim Internecie w liczbach

Moduł 2.

  • Elementy składowe marketingu Internetowego
  • Skuteczne narzędzia e-marketingu – wprowadzenie do konwersji
  • Popularne narzędzia marketingu Internetowego:
    • AdWords
    • SEO
    • E-mail Marketing
    • Performance Marketing
    • Inne

Moduł 3.

  • Pozostałe narzędzia e-marketingu
    • Reklama typu Display
    • Facebook (sklep + fan page + reklama na facebooku)
    • Google + i Google Maps
    • Blogosfera (Kominek, Antyweb i inni)
    • Platformy RTB jako alternatywa klasycznej reklamy typu display
    • Programy Lead Nurturing (webinary + formularze)
    • Narzędzia klasy marketing automation (E-mail marketing + CRM)
    • Kody QR
    • Mobile marketing (SMSy + aplikacje)
  • Pomiar skuteczności i rozliczenia z dostawcami
  • Omówienie głównych modeli rozliczeniowych (CPM, CPC, CPL, CPA/CPS)
  • Google Analytics – wstęp do analityki internetowej