E-commerce – recepta na skuteczną sprzedaż w Internecie

Opis szkolenia

Branża e-commerce to obecnie najszybciej rozwijająca się gałąź polskiej gospodarki. Wiedza na temat handlu internetowego przygotuje Cię na nadchodzące zmiany oraz podniesie Twoje kwalifikacje i konkurencyjność na rynku pracy.

Dla kogo

  • Pracownicy działów marketingu i działów sprzedaży
  • Właściciele oraz pracownicy firm rozważający poszerzenie posiadanych kanałów dystrybucji o sklep internetowy
  • Studenci, chcący wejść na rynek pracy z dodatkowymi kwalifikacjami lub chcący założyć swój biznes w obszarze e-commerce
  • Osoby myślące o uruchomieniu własnego sklepu internetowego
  • Osoby zainteresowane branżą e-commerce od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje

Korzyści ze szkolenia

  • Udział w warsztatach pozwoli zdobyć/rozszerzyć wiedzę na temat funkcjonowania sklepów internetowych
  • Uczestnicy poznają wady i zalety e-biznesu
  • Dowiedzą się, z których narzędzi marketingu internetowego warto korzystać
  • Uzyskają certyfikat poświadczający zdobycie nowych kwalifikacji

flaticon-small-menu

Trener Jakub Skowroński

Praktyk marketingu internetowego. Doświadczenie w marketingu internetowym zdobywał m.in. przy promocji sklepu Internetowego o miesięcznych obrotach liczonych w setkach tysięcy złotych. Jest kwalifikowanym specjalistą w programie certyfikacji Google AdWords, posiadaczem certyfikatów z zakresu zarządzania projektami w IT: Prince2? Foundation oraz zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (Agile): SCRUM Certified Scrum Master (CSM). Z projektami internetowymi związany od 2006 roku.

Metody szkoleniowe

Interaktywny wykład

Prezentacja multimedialna

Warsztat

Case study

Dyskusja

Program szkolenia

Moduł 1. E-commerce – wprowadzenie.

  • E-commerce jako element gospodarki
  • Historia handlu internetowego w Polsce i na Świecie
  • Sklepy Internetowe – siła napędowa e-commerce

Moduł 2.

  • Fundamenty pod budowę e-sklepu
  • Oprogramowanie – serce mojego e-sklepu
  • Zarządzanie logistyczne w małych i średnich sklepach internetowych
  • Systemy płatności dedykowane polskim e-sklepom
  • Prawne aspekty prowadzenia handlu w Internecie

Moduł 3.

  • Wielokanałowa sprzedaż w sklepie internetowym – kiedy opcja a kiedy konieczność?
  • Statystyki – wstęp do analityki internetowej
  • Automatyzacja procesów – co “należy” a czego “nie wolno” automatyzować
  • Sprawdzone strategie promocji w e-sklepie