Coaching

Temat: “Coaching jako narzędzie w rękach managera”

Opis szkolenia

Dwudniowe szkolenie prowadzone w formie warsztatowej przeznaczone nie tylko dla menadżerów, lecz także dla osób, które poszukują skutecznych narzędzi kształtowania właściwych zachowań i postaw swoich lub pracowników.

Dla kogo?

  • menedżerowie
  • kierownicy zespołów
  • liderzy
  • osoby, które chcą doskonalić umiejętności wydobywania z ludzi ich potencjału i prowadzić do pełnego usamodzielnienia
  • dla wszystkich, którym bliski jest coaching jako narzędzie rozwoju

Korzyści ze szkolenia

  • udział w szkoleniu pozwoli na zwiększenie skuteczności realizowania swoich celów
  • rozwinięcie indywidualnych umiejętności wspierania innych w ich rozwoju
  • poszerzenie świadomości, co do możliwości wpływania na zachowania i postawy innych
  • poznanie procesu coachingu
  • poznanie zasad przekazywania skutecznej informacji zwrotnej
  • przećwiczenie poznanych metod i uzyskanie feedbacku

flaticon-small-menu

Trener Agnieszka Augustyniak

Trener biznesu, pedagog. Oprócz wiedzy teoretycznej zdobytej na studiach pedagogicznych oraz Pomorskiej Szkole Psychologii posiada bogate doświadczenie praktyczne poparte setkami godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz indywidualnych spotkaniach coachingowych. Szkolenia to dla Niej pasja, znajduje przyjemność w spotkaniach z ludźmi i dzieleniu się swoją wiedzą. Potrafi zachować równowagę pomiędzy dobrymi relacjami z grupą a realizowaniem założonych celów szkolenia, co sprzyja zaangażowaniu uczestników i przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności. Przez cały czas podnosi swoje kompetencje, podejmuje nowe wyzwania, bo uważa, że stać w miejscu, to tak jakby się cofać. Spotkanie z takim Trenerem to czysta przyjemność.

Trener Roman Życiński

Certyfikowany trener biznesu. Absolwent wydziału matematyczno fizycznego Uniwersytetu Szczecińskiego o specjalności edukacja techniczno-informatyczna z dodatkowa ścieżką pedagogiczną. Posiada szerokie umiejętności sprzedażowe, oraz ma za sobą kilkuletnie zarządzanie zespołem sprzedażowym. Doświadczenie trenerskie zdobywał poprzez współpracę z firmą outsourcingową na stanowisku trenera wewnętrznego. Na sali szkoleniowej czuje się jak w swoim żywiole. Stawiając zdecydowanie na relacje z uczestnikami, zaangażowanie i odrobinę humoru umiejętnie przekazuje zdobytą wiedzę. Nie poprzestaje w zdobywaniu wiedzy i podnoszeniu swoich umiejętności poprzez kursy i szkolenia. Miłośnik Coachingu w biznesie, a na co dzień wielki pasjonat kolarstwa szosowego.

flaticon-small-menu

Metody szkoleniowe

Interaktywny wykład

Prezentacja multimedialna

Warsztat

Case study

Dyskusja

Program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Wstęp
  • Czym jest coaching? Definicja, gałęzie
  • Coaching trafna inwestycja czy stracone pieniądze ?analiza statystyczna
  • Manager w roli coacha, kompetencje coacha
  • Przebieg procesu
  • Przygotowanie do spotkania
  • Rozmowa (wstęp, ocena, plan rozwoju, zakończenie)
  • Feedback (informacja zwrotna)
  • Coaching a sztuka zadawania pytań
  • Zakończenie, podsumowanie

Dzień drugi

  • Wstęp
  • Ćwiczenia Warsztatowe – FB
  • Ćwiczenia Warsztatowe – Zadawanie pytań
  • Symulacje rozmów Coachingowych