E-mail marketing

Co to jest E-mail Marketing (EM)?

Jest to forma bezpośredniego docierania do odbiorcy przy użyciu poczty elektronicznej (adresy e-mail). Najczęściej używanymi formami EM są newslettery (zewnętrzne i wewnętrzne) i mailery.


Email marketing vs SPAM

E-mail marketing różni się od SPAMu tym, że nawiązuje do koncepcji permission marketingu, zgodnie z którą odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie informacji (wyższa skuteczność działania). W przeciwnym razie email marketing przeradza się w SPAM czyli dostarczanie niezamówionych i niepożądanych przez odbiorcę treści (niższa skuteczność działania).


Korzyści ze współpracy z agencją

W ramach budowania strategii e-mail marketingowej:

  • Otrzymasz od nas zestaw zaleceń służących zwiększeniu Twojej bazy adresowej
  • Dokonamy analizy i przekażemy wskazówki dotyczące prawnej zgodności Twoich obecnych działań w zakresie e-mail marketingu
  • Ustalimy zalecaną dla Twojego biznesu formę i częstotliwość kontaktu z potencjalnymi i obecnymi klientami
  • Przygotujemy optymalną dla Twojej firmy strukturę szablonowych wiadomości
  • Wskażemy godne polecenia narzędzia do wysyłek twoich wiadomości

Zlecając stworzenie newslettera lub mailingu możesz liczyć na nasz profesjonalny zespół (concept manager, grafik, koder), który:

  • Przedstawi oryginalną koncepcję i pomysł na kreację
  • Wykonana profesjonalny projekt graficzny i podda go Twojej ocenie
  • Zakoduje kreacje zgodnie z obecnymi standardami technicznymi i prawnymi
  • Zadba o mierzalność efektów i opłacalność Twojej inwestycji w E-mail marketing (tagowanie linków)

W skład usługi: Obsługa E-mail marketingowa wchodzi:

  • Fizyczna wysyłka otrzymanych kreacji
  • Przeprowadzenie testów Antyspamowych w celu maksymalizacji współczynnika dostarczalności Twoich wiadomości
  • Profesjonalne opracowanie elementów mających wpływ na skuteczność wysyłki: Temat wiadomości, Nazwa nadawcy, Adres e-mail nadawcy, Adres: Odpowiedz do:
  • Możliwość prowadzenia testów A/B, łącznie z testami treści w przypadku dostarczenia odpowiednich kreacji
  • Szczegółowe raportowanie uwzględniające: Udział poszczególnych programów pocztowych w ramach danej kampanii, Dostarczalność, Współczynnik Otwarć wiadomości (OTR), Współczynnik Unikalnych Otwarć wiadomości (UOTR), Współczynnik Kliknięć w linki (CTR), Współczynnik Unikalnych Kliknięć w linki (UCTR), Ilość wypisanych subskrybentów, Współczynniki Konwersji*, Zwrot z inwestycji (ROI)*

*W przypadku korzystania z usług naszej agencji w zakresie Analityki internetowej


Która usługa najlepsza dla mnie?

Usługę odpowiednią dla Twoich potrzeb wybierz na podstawie analizy 3 czynników:

1. Obecna wielkość Twojej bazy subskrybentów

  • Mała – jeżeli Twoja baza subskrybentów jest mała, ale ma znaczący potencjał wzrostu zleć opracowanie strategii. Wygląd Twoich kreacji niezależnie od wielkości bazy zawsze ma znaczenie dlatego wykonanie tego elementu również powierz naszym specjalistom.
  • Średnia – przy średniej wielkości bazie subskrybentów zleć przygotowanie profesjonalnej kreacji emailowej i rozważ powierzenie obsługi kampanii naszym specjalistom. Opracowanie profesjonalnej strategii e-mail marketingowej rozważ wtedy gdy potencjał wzrostu Twojej bazy subskrybentów jest znaczący.
  • Duża (powyżej 100 000 rekordów) – przygotowana przez ekspertów strategia i kreacja oraz obsługa kampanii pozwolą na znaczącą poprawę wskaźników sukcesu osiąganych przez Twoich pracowników.

2. Posiadane zasoby osobowe i czasowe

  • Małe – jeżeli nie masz odpowiednich osób ani czasu na samodzielne działania a chcesz prowadzić profesjonalny e-mail marketing w swojej firmie zleć nam kompleksową obsługę.
  • Średnie – w tym przypadku obsługę kampanii weź na swoje ręce a koncepcje i kreacje powierz naszym specjalistom.
  • Duże – jeżeli dysponujesz dużym zespołem oraz dużą ilością czasu zajmijcie się koncepcją i obsługą. Za część projektową powinna odpowiadać nasza agencja.

3. Budżet jakim dysponujesz na działania e-mail marketingowe

  • Niski – przy ograniczonym budżecie zleć agencji tylko wykonanie kreacji.
  • Średni – w tym przypadku rekomendujemy zlecenie agencji wykonanie profesjonalnej kreacji wraz z obsługą kampanii.
  • Wysoki – jeśli wierzysz w siłę bezpośrednio kontaktu z klientem oraz dysponujesz odpowiednim budżetem wybierz kompleksową obsługę działań e-mail marketingowych naszej firmie.


Promocje:

1) 40% rabatu na wykonanie strony Landing Page przy zamówieniu usługi stworzenia kreacji na potrzeby e-mail marketingu

2) Przy zamówieniu usługi: Obsługa E-mail marketingowa 1 usługa dodatkowa gratis (Ty wybierasz): założenie profilu firmowego w serwisie G+ lub statystyki Google Analytics lub stworzenie wizytówki w Google Maps.


Ile to kosztuje?

Koszt przygotowania strategii e-mail marketingowej – wynosi zwykle od 1 500 zł do 10 000 zł. Jest on ustalany dla każdego klienta indywidualnie. Czynniki wpływające na koszt usługi to między innymi: wielkość Twojej firmy i posiadanej bazy subskrybentów, ilość i wielkości Twoich konkurentów, specyfika branży w której działasz oraz produkty lub usługi jakie oferujesz, Twoje obecne i historyczne działania w zakresie e-mail marketingu.

Tworzenie kreacji na potrzeby e-mail marketingu – przygotowanie profesjonalnej kreacji mailingowej (newsletter, mailier, biuletyn) to zwykle koszt od 500 zł do 1 500 zł. Niższy koszt ponosisz wtedy gdy planujesz wykonanie kreacji podobnej do zrealizowanej wcześniej lub posiadasz szablon albo makietę wiadomości. Wszystkie tworzone kreacje mailowe wykonywane są z zachowaniem standardów prawnych, technicznych i analitycznych.

Obsługa E-mail marketingowa – dla średniej wielkości bazy koszt w przeliczeniu na jedną wysłaną wiadomość nie przekracza nawet 1 grosza! Jeżeli dysponujesz niewielką bazą np. 1 000 subskrybentów i realizujesz w miesiącu 4 wysyłki Twój koszt miesięcznej obsługi nie przekroczy 500 zł (netto). Skontaktuj się z nami żeby otrzymać bezpłatną wycenę.


Skontaktuj się z nami już dziś.

 

Powrót do menu