Reklama w internecie to obecnie najtańsze źródło pozyskiwania nowych klientów i zamówień. Reklama w internecie to również niższe koszty dotarcia do klienta niż w przypadku tradycyjnych mediów (TV, radio, prasa)
Sposobów na reklamę w internecie jest bardzo dużo. Żeby reklama internetowa okazała się skuteczna, musisz wiedzieć z jakich narzędzi warto skorzystać, a jakich lepiej unikać:
Google AdWords
- 96% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google
- internauci oglądają Twoje reklamy za darmo (rośnie świadomość Twojej marki)
- płacisz TYLKO za kliknięcia w Twoje reklamy kierujące użytkownika na Twoją stronę WWW
- remarketing – reklama skierowana do tych, którzy byli na stronie, ale np. nie dokonali zakupu
- targetowanie behawioralne, kampanie na youtube i wiele innych możliwości
SEO – Pozycjonowanie stron www
- 17 mln Polaków korzysta z internetu
- wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to więcej wejść na Twoją stronę WWW
- więcej wejść na Twoją stronę WWW to więcej zamówień Twoich produktów i usług
Strategia i doradztwo
- pomoc w doborze skutecznych narzędzi marketingu internetowego
- planowanie krótko i długookresowe
- wsparcie działów marketingu
E-mail marketing
- newslettery i mailingi promocyjne
- za 1 wysłaną wiadomość płacisz nawet mniej niż 1 grosz
- wysoka mierzalność prowadzonych kampanii
Banery reklamowe
- wizerunkowe i promocyjne
- statyczne (.PNG, .JPEG) i dynamiczne (.gif, .swf)
- projektowane z myślą o skuteczności
O skuteczności reklamy i promocji w internecie decyduje również niski koszt produkcji reklam. W przypadku TV lub radia może sięgać od kilku do kilkuset tysięcy złotych. W internecie za produkcję reklamy tekstowej np. na potrzeby systemu Google AdWords zapłacimy 0 zł.