Reklama w internecie

Reklama w internecie to obecnie najtańsze źródło pozyskiwania nowych klientów i zamówień. Reklama w internecie to również niższe koszty dotarcia do klienta niż w przypadku tradycyjnych mediów (TV, radio, prasa)

Sposobów na reklamę w internecie jest bardzo dużo. Żeby reklama internetowa okazała się skuteczna, musisz wiedzieć z jakich narzędzi warto skorzystać, a jakich lepiej unikać:

Google AdWords

  • 96% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google
  • internauci oglądają Twoje reklamy za darmo (rośnie świadomość Twojej marki)
  • płacisz TYLKO za kliknięcia w Twoje reklamy kierujące użytkownika na Twoją stronę WWW
  • remarketing – reklama skierowana do tych, którzy byli na stronie, ale np. nie dokonali zakupu
  • targetowanie behawioralne, kampanie na youtube i wiele innych możliwości
Dowiedz się więcej

SEO – Pozycjonowanie stron www

  • 17 mln Polaków korzysta z internetu
  • wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to więcej wejść na Twoją stronę WWW
  • więcej wejść na Twoją stronę WWW to więcej zamówień Twoich produktów i usług

Dowiedz się więcej

Strategia i doradztwo

  • pomoc w doborze skutecznych narzędzi marketingu internetowego
  • planowanie krótko i długookresowe
  • wsparcie działów marketingu

Dowiedz się więcej

E-mail marketing

  • newslettery i mailingi promocyjne
  • za 1 wysłaną wiadomość płacisz nawet mniej niż 1 grosz
  • wysoka mierzalność prowadzonych kampanii

Dowiedz się więcej

Banery reklamowe

  • wizerunkowe i promocyjne
  • statyczne (.PNG, .JPEG) i dynamiczne (.gif, .swf)
  • projektowane z myślą o skuteczności

Dowiedz się więcej

O skuteczności reklamy i promocji w internecie decyduje również niski koszt produkcji reklam. W przypadku TV lub radia może sięgać od kilku do kilkuset tysięcy złotych. W internecie za produkcję reklamy tekstowej np. na potrzeby systemu Google AdWords zapłacimy 0 zł.