Optymalizacja Konwersji – jest to część Analityki Internetowej odpowiadająca za poprawę kluczowych współczynników efektywności (KPI – ang. Key Performance Indicators) strony www. Optymalizować (dążyć do zwiększenia) możemy m.in.: ilość złożonych zamówień w stosunku do ilości odwiedzających, ilość nawiązywanych połączeń, rozpoczętych czatów, zapisów do newslettera czy pobrań pliku.
Dlaczego Optymalizacja Konwersji jest ważna?
- Optymalizacja konwersji jest ważna, bo podnosi efektywność (opłacalność) strony www
- Pozwala na zwiększanie sprzedaży w kanale online – bez dodatkowych nakładów na promocję
- Pomaga lepiej zrozumieć pojawiających się na stronie www użytkowników i usuwać bariery blokujące realizację celu, z którym pojawili się na stronie
Jak wyglądają etapy współpracy w ramach Optymalizacji konwersji?
- 1) Kontaktujesz się z nami przekazując informacje na temat obecnej sytuacji lub udzielasz dostępu do danych do naszej samodzielnej analizy
- 2) Oceniamy bieżącą sytuację pod kątem możliwości optymalizacji konwersji, przygotowujemy propozycję współpracy.
- 3) Decydujesz się na nasze usługi, uzgadniamy wspólnie cel optymalizacji i wprowadzasz na stronę nasze pierwsze rekomendacje
- 4) Analizujemy wspólnie z Tobą wpływ wprowadzonych zmian na cel optymalizacji i po okresie testowym przyglądamy się KPI
- 5) Jeżeli cel optymalizacji zostaje osiągnięty usługa może zostać zakończona. Jeżeli cel nie został osiągnięty przygotowujemy kolejne rekomendacje
- 6) Po implementacji zmian, testach i analizie osiągamy zamierzone KPI i usługa zostaje zakończona
Ile to kosztuje?
Kompleksowy Program Optymalizacji Konwersji jest wdrażany po przeprowadoznym audycie strony www. Za wykonywaną pracę możemy rozliczać się na dwa sposoby:
- Konsulting i doradztwo – za naszą pracę w postaci wstępnej analizy raportu po przeprowadzonym audycie, konsulting, spotkania w siedzibie klienta, prace wdrożeniowe, A/B testy, opracowania dalszych rekomendacji zmian na stronie www itp. możemy się rozliczać wg z góry określonych stawek godzinowych np. 100 zł/h. Ilość potrzebnych godzin oraz zakres ustalamy wspólnie z klientem przed realizacją zlecenia.
- Model Performance’owy – płacisz za efekty przeprowadzonej optymalizacji
PRZYKŁAD
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami już teraz.