Optymalizacja konwersji

Optymalizacja Konwersji – jest to część Analityki Internetowej odpowiadająca za poprawę kluczowych współczynników efektywności (KPI – ang. Key Performance Indicators) strony www. Optymalizować (dążyć do zwiększenia) możemy m.in.: ilość złożonych zamówień w stosunku do ilości odwiedzających, ilość nawiązywanych połączeń, rozpoczętych czatów, zapisów do newslettera czy pobrań pliku.

 

 


Dlaczego Optymalizacja Konwersji jest ważna?

  • Optymalizacja konwersji jest ważna, bo podnosi efektywność (opłacalność) strony www
  • Pozwala na zwiększanie sprzedaży w kanale online – bez dodatkowych nakładów na promocję
  • Pomaga lepiej zrozumieć pojawiających się na stronie www użytkowników i usuwać bariery blokujące realizację celu, z którym pojawili się na stronie

Powrót do menu


Jak wyglądają etapy współpracy w ramach Optymalizacji konwersji?

  • 1) Kontaktujesz się z nami przekazując informacje na temat obecnej sytuacji lub udzielasz dostępu do danych do naszej samodzielnej analizy
  • 2) Oceniamy bieżącą sytuację pod kątem możliwości optymalizacji konwersji, przygotowujemy propozycję współpracy.
  • 3) Decydujesz się na nasze usługi, uzgadniamy wspólnie cel optymalizacji i wprowadzasz na stronę nasze pierwsze rekomendacje
  • 4) Analizujemy wspólnie z Tobą wpływ wprowadzonych zmian na cel optymalizacji i po okresie testowym przyglądamy się KPI
  • 5) Jeżeli cel optymalizacji zostaje osiągnięty usługa może zostać zakończona. Jeżeli cel nie został osiągnięty przygotowujemy kolejne rekomendacje
  • 6) Po implementacji zmian, testach i analizie osiągamy zamierzone KPI i usługa zostaje zakończona

Powrót do menu


Ile to kosztuje?

Kompleksowy Program Optymalizacji Konwersji jest wdrażany po przeprowadoznym audycie strony www. Za wykonywaną pracę możemy rozliczać się na dwa sposoby:

  • Konsulting i doradztwo – za naszą pracę w postaci wstępnej analizy raportu po przeprowadzonym audycie, konsulting, spotkania w siedzibie klienta, prace wdrożeniowe, A/B testy, opracowania dalszych rekomendacji zmian na stronie www itp.  możemy się rozliczać wg z góry określonych stawek godzinowych np. 100 zł/h. Ilość potrzebnych godzin oraz zakres ustalamy wspólnie z klientem przed realizacją zlecenia.
  • Model Performance’owy – płacisz za efekty przeprowadzonej optymalizacji

PRZYKŁAD

Twoja strona generuje przychód miesięczny na poziomie 10 000 zł. Dzięki naszej pracy i rekomendacjom udaje się podnieść Twój współczynnik konwersji z poziomu 2% do 4% czyli poprawa o 100%. Nowy poziom Twoich przychodów to 20 000 zł. Nasze wynagrodzenie może stanowić np. 10% od nowego poziomu sprzedaży. Według przyjętych założeń Twoja sprzedaż wzrosłaby o 100% za co nam zapłacisz tylko 2 000 zł.

Powrót do menu


Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami już teraz.

 

Powrót do menu