Co to jest audyt strony www?
Jest to usługa diagnostyczna, która dostarcza zlecającemu informacji na temat kondycji badanej strony www. Audyt internetowy skupia się szczególnie na sposobach poprawy (rekomendacje optymalizacyjne) słabych stron serwisów www.
Po co robić audyt strony internetowej?
Audyt strony www warto robić wtedy gdy chcemy się dowiedzieć dlaczego serwis www nie przynosi spodziewanych rezultatów (np. niewielka ilość telefonów od potencjalnych klientów, mało otrzymywanych formularzy kontaktowych i zapytań).
Drugim powodem zlecania audytu stron internetowych jest chęć poprawy własnej strony www w obszarach takich jak:
![]() |
KONWERSJA – Realizacja celów biznesowych właściciela strony www (np. zamiana odwiedzających stronę www w klientów firmy) |
![]() |
SEOPozycjonowanie strony www – wyższe pozycje strony internetowej w wyszukiwarkach np. Google.pl w celu pozyskiwania większej ilości wartościowego ruchu na stronę www |
![]() |
UŻYTECZNOŚĆ – Łatwość w obsłudze strony www przez potencjalnych klientów oraz dopasowanie strony www do ich oczekiwań |
![]() |
MOBILNOŚĆ – Dopasowanie strony internetowej do poprawnego wyświetlania w urządzeniach mobilnych takich jak smartfony czy tablety |
![]() |
PRAWO – Spełnienie wymagań prawnych stawianych właścicielom stron www przez ustawy i rozporządzenia |
Oni już skorzystali z naszej wiedzy






Skontaktuj się z nami … albo zajrzyj do działu Nasza Misja i Wartości
Co otrzymam zlecając audyt strony www?
Wynikiem audytu strony www jest raport optymalizacyjny (minimum 20 stron) opracowany na podstawie analizy 17 lub 33 kluczowych czynników. Opracowanie zawiera zestaw opisów, zdjęć, wykresów i tabel.
Oprócz tego audytorzy opatrują każde badanie indywidualnymi komentarzami oraz rekomendacjami optymalizacyjnymi.
Co konkretnie wchodzi w skład takiego audytu?
Audyt składa się z analizy 5 kluczowych obszarów każdej strony www. Tymi obszarami są:
konwersja, seo, użyteczność, mobilność, prawo. W ramach każdego obszaru badane są różne parametry wpływające na kondycję strony www.
- Konwersja – Analiza strony www pod kątem biznesowym.
Przykładem celu biznesowego może być wysłanie przez potencjalnego klienta zapytania ofertowego czy wykonanie połączenia telefonicznego w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat oferty.
Właściciel strony www otrzymuje informację zwrotną, jak należy zoptymalizować serwis, żeby był skutecznym narzędziem w promocji jego biznesu, a także przyciągał klientów i partnerów.
Badane obszary: spójność, wiarygodność, sposób prezentacji oferty i kontaktu z klientami.
- SEO Pozycjonowanie stron www – analiza strony www pod kątem wyszukiwarek internetowych np. Google.pl
Przykładem analizy pod kątem SEO może być obecność i trafność użycia znaczników meta description.
Po przeprowadzonym audycie właściciel strony www otrzymuje cenne wskazówki, jak zoptymalizować serwis, żeby był “przyjazny dla Google” a tym samym pozwalał na pozyskiwanie większej ilości wartościowego ruchu (potencjalnych klientów). Więcej informacji na temat narzędzi do pozyskiwania ruchu.
- Badane obszary:
Kluczowe elementy budowy strony www mające istotny wpływ na zajmowane pozycje strony www w wynikach wyszukiwania np. Google.pl,
- Użyteczność – analiza strony www pod kątem obsługi przez odwiedzających
Zlecający audyt strony www dowiaduje się, które elementy serwisu wymagają optymalizacji w celu poprawy doznań użytkowników (user experience) oraz spełnienia standardów i konwencji www. Wyższe zadowolenie użytkowników to prosta droga do poprawy współczynnika konwersji.
Kontrolowane są takie elementy jak: łatwość w obsłudze strony, przejrzystość nawigacji czy zrozumiała hierarchia informacji.
- Mobilność – analiza dopasowania strony internetowej do poprawnego wyświetlania i prezentacji oferty w urządzeniach mobilnych takich jak smartfony czy tablety
Osoba otrzymująca raport po audycie uzyskuje wiedzę na temat kluczowych elementów wymagających poprawy w celu poprawnej prezentacji strony www wraz z ofertą w urządzeniach mobilnych.
Obszary objęte audytem to między innymi: responsywność strony www, łatwość interakcji strony www z urządzeniem mobilnym wykonywana w celu wywołania połączenia telefonicznego.
- Prawo – analiza pod kątem aspektów prawnych serwisu www
Osoba otrzymująca audyt dowiaduje się w jakim stopniu jego strona www spełnia wymagania stawiane przez obowiązujące właścicieli stron www akty prawne
Raport optymalizacyjny po audycie prezentuje informacje na temat wywiązania się z obowiązków stawianych przez m.in.:
- Ustawę o Ochronie Danych Osobowych (zbieranie i przetwarzanie przez strony www danych osobowych) czy
- art. 173 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne (nowelizacja ustawy z dnia 22.03.2013 r.) dotyczący obowiązków informacyjnych spoczywających na wydawcach stron www w zakresie stosowania plików cookie
Dlaczego warto nam zaufać?
Świadczymy usługi na najwyższym poziomie m.in. dzięki współpracy z globalnie działającymi partnerami takimi jak Google Inc.,
wymianie wiedzy z ośrodkami naukowymi takimi jak Uniwersytet szczeciński czy stowarzyszeniami, których sami jesteśmy członkiem (największy w Polsce klaster ICT, największa Izba Gospodarcza w Polsce).
Powrót do menu
Ile kosztuje audyt strony www?
Cena audytu strony www zależy od rodzaju strony www, stopnia szczegółowości badania oraz ilości podstron serwisu www.
Koszty, cennik standardowych audytów wykonywanych przez naszą firmę dla serwisów www nie przekraczających 10 podstron został zaprezentowany w tabeli poniżej. Dla serwisów www o większej ilości podstron, sklepów internetowych oraz firm zamawiających indywidualne audyty przygotowywane są indywidualne wyceny.
![]() |
Audyt strony www – Podstawowy | Audyt strony www – Rozszerzony | Audyt strony www – indywidualny |
---|---|---|---|
![]() |
![]() wartość 250 zł |
![]() wartość do 600 zł |
![]() wartość do 600 zł |
![]() |
![]() wartość 100 zł |
![]() wartość 100 zł |
![]() wartość 100 zł |
![]() |
![]() wartość 100 zł |
![]() wartość 100 zł |
![]() wartość 100 zł |
Ilość audytowanych elementów | 17 | 33 | Indywidualnie |
Konwersja | 3 | 5 | Indywidualnie |
SEO – Pozycjonowanie stron www | 5 | 11 | Indywidualnie |
Użyteczność | 4 | 7 | Indywidualnie |
Mobilność | 2 | 5 | Indywidualnie |
Prawo | 3 | 5 | Indywidualnie |
Wartość pakietu korzyści | 450 zł | Do 900 zł | Indywidualnie |
Koszt usługi | od 1 500 zł | od 2 500 zł | Indywidualnie |
Kontakt | Kontakt | Kontakt |
Podane w tabeli ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
1 Kupon do wykorzystania dla nowych kont zakładanych w programie reklamowym Google AdWords. Warunkiem skorzystania z kuponu jest wydatkowanie własnych środków w wysokości 100 zł
2 Usługa pomocy przy instalacji i konfiguracji narzędzia Google Analytics o wartości 100 zł realizowana przez eMARKETINGOWO.PL
3 Usługa pomocy przy instalacji i konfiguracji narzędzia Google Moja Firma o wartości 100 zł realizowana przez eMARKETINGOWO.PL
4 Usługa pomocy przy instalacji i konfiguracji narzędzia Google Webmaster Tools o wartości 100 zł realizowana przez eMARKETINGOWO.PL
5 Środki do wykorzystania dla nowych kont zakładanych w programie reklamowym Google AdWords. Warunkiem skorzystania z kuponu jest wydatkowanie własnych środków w pierwszym miesiącu od aktywacji konta. Wysokość przyznanych środków stanowi równowartość własnych wydatków (do poziomu 600 zł) przeznaczonych na promocję firmy w 1. miesiącu.
Powrót do menu
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami już teraz.