Audyt SEO – co to jest?
Jest to badanie strony www pod kątem mechanizmów sprzyjających zajmowaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania np. w google.pl Usługa ta realizowana jest w celu dostarczenia informacji co należy poprawić wewnątrz strony www aby była ona lepiej oceniana przez wyszukiwarki internetowe np. Google.
Po co robić SEO audyt strony internetowej?
Audyt SEO warto zlecać w sytuacji gdy zależy nam na poprawie czynników wewnętrznych strony www wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania tzw. SEO on site. Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania to szansa na więcej wejść na stronę www a stąd już prosta droga do generowania większej ilości zapytań ofertowych, wyższej sprzedaży i poprawy rentowności naszej strony wwww (ROI).
Drugim powodem, dla którego warto rozważyć zlecenie audytu SEO jest sytuacja w której nie jesteśmy zdecydowani na zamówienie usługi pozycjonowania strony www. Usługa pozycjonowania oznacza zwykle podpisanie umowy i zobowiązanie na okres minimum 6 miesięcy. Audyt SEO to usługa zamawiana jednorazowo i również zapłata za nią następuje w cyklu jednorazowym.
Ile kosztuje audyt SEO strony www?
Cena audytu SEO strony www zaczyna się od 1 500 zł i zależy od rodzaju strony www, stopnia szczegółowości badania oraz ilości podstron występujących w serwisie www.
Koszty, cennik standardowych audytów SEO wykonywanych przez naszą firmę dla serwisów www nie przekraczających 10 podstron został zaprezentowany w tabeli poniżej. Dla serwisów www o większej ilości podstron, sklepów internetowych oraz firm zamawiających indywidualne audyty przygotowujemy nieodpłatne indywidualne wyceny.
![]() |
Audyt SEO – Podstawowy | Audyt SEO – Rozszerzony | Audyt SEO – indywidualny |
---|---|---|---|
![]() |
![]() wartość 250 zł |
![]() wartość do 600 zł |
![]() wartość do 600 zł |
![]() |
![]() wartość 100 zł |
![]() wartość 100 zł |
![]() wartość 100 zł |
![]() |
![]() wartość 100 zł |
![]() wartość 100 zł |
![]() wartość 100 zł |
Ilość audytowanych elementów | 16 | 27 | Indywidualnie |
Fundamenty | 2 | 2 | Indywidualnie |
Słowa kluczowe | 3 | 6 | Indywidualnie |
Optymalizacja SEO dla urządzeń mobilnych | 2 | 2 | Indywidualnie |
Niedozwolone Techniki SEO | 1 | 4 | Indywidualnie |
Technologia, szybkość i poprawność kodu | 3 | 5 | Indywidualnie |
Architektura informacji i użyteczność witryny | 2 | 3 | Indywidualnie |
Ciężar strony i optymalizacja Plików Graficznych | 1 | 3 | Indywidualnie |
Narzędzia sprzyjające indeksacji | 2 | 2 | Indywidualnie |
Wartość pakietu korzyści | 450 zł | Do 800 zł | Indywidualnie |
Koszt usługi | od 1 500 zł | od 2 500 zł | Indywidualnie |
Kontakt | Kontakt | Kontakt |
Podane w tabeli ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
1 Kupon do wykorzystania dla nowych kont zakładanych w programie reklamowym Google AdWords. Warunkiem skorzystania z kuponu jest wydatkowanie własnych środków w wysokości 100 zł
2 Usługa pomocy przy instalacji i konfiguracji narzędzia Google Analytics o wartości 100 zł realizowana przez eMARKETINGOWO.PL
3 Usługa pomocy przy instalacji i konfiguracji narzędzia Google Webmaster Tools o wartości 100 zł realizowana przez eMARKETINGOWO.PL
4 Środki do wykorzystania dla nowych kont zakładanych w programie reklamowym Google AdWords. Warunkiem skorzystania z kuponu jest wydatkowanie własnych środków w pierwszym miesiącu od aktywacji konta. Wysokość przyznanych środków stanowi równowartość własnych wydatków (do poziomu 600 zł) przeznaczonych na promocję firmy w 1. miesiącu.
Co otrzymam zlecając audyt SEO strony www?
Zlecając audyt SEO możesz liczyć na otrzymanie raportu optymalizacyjnego opracowanego na podstawie analizy nawet 8 wymiarów i 27 kluczowych czynników. Opracowanie zawiera zestaw opisów, zdjęć, wykresów, przykładów właściwych zastosowań oraz tabel.
Oprócz tego audytorzy opatrują każde badanie indywidualnymi komentarzami oraz rekomendacjami optymalizacyjnymi.
Co konkretnie wchodzi w skład takiego audytu SEO?
Audyt składa się z analizy 8 wymiarów każdej strony www. Tymi obszarami są:
fundamenty, słowa kluczowe, przyjazność dla urządzeń mobilnych, niedozwolone techniki pozycjonowania, technologia i poprawność kodu, architektura informacji i użyteczność, ciężar strony i użycie plików graficznych, użycie narzędzi i metod sprzyjające indeksacji. W ramach każdego obszaru badane są różne parametry wpływające na ocenę strony www pod kątem zajmowanych pozycji w wynikach wyszukiwania.
- FUNDAMENTY – pierwsze działania w ramach każdego audytu SEO
Analiza dostępności badanej strony w wynikach wyszukiwania, w tym weryfikacja pod kątem ewentualnych kar ze strony Google.pl
- SŁOWA KLUCZOWE – analiza strony www pod kątem występowania oraz odpowiendniego użycia słów kluczowych
Analiza poprawności zastosowania słów kluczowych w obrębie badanej witryny internetowej
- OPTYMALIZACJA SEO DLA URZĄDZEŃ MOBILNYCH – badanie czynników mających wpływ na miejsce wyświetlania strony podczas wyszukiwań mobilnych
Analiza strony www pod kątem przyjazności serwisu dla urządzen mobilnych takich jak nowoczesne telefony komórkowe, smartfony i tablety
- NIEDOWOLONE TECHNIKI SEO – badanie strony www w zakresie niedowzolonych technik pozycjonerskich
Analiza pod kątem obecności parametrów ocenianych przez Google.pl jako niedozwolone
- TECHNOLOGIA I POPRAWNOŚĆ KODU – analiza budowy witryny oraz kodu źródłowego
Weryfikacja technologii wykonania strony i semantyki zastosowanego kodu
- ARCHITEKTURA INFORMACJI I UŻYTECZNOŚĆ WITRYNY – badanie struktury użytych treści w tym nawigacji i adresów URL
Badanie strony pod kątem użyteczności, przyjazności nawigacji i umieszczenia odpowiedniej warstwy treści
- CIĘŻAR STRONY I UŻYCIE PLIKÓW GRAFICZNYCH
Weryfikacja ciężaru strony oraz zastosowanych plików graficznych pod kątem przyjazności dla google.pl
- UŻYCIE NARZĘDZI I METOD SPRZYJAJĄCYCH INDEKSACJI
Analiza obecności i poprawności użycia dokumentów ułatwiających Google.pl indeksację strony www
Dlaczego warto nam zaufać?
Świadczymy usługi na najwyższym poziomie m.in. dzięki współpracy z globalnie działającymi partnerami takimi jak Google Inc.,
wymianie wiedzy z ośrodkami naukowymi takimi jak Uniwersytet szczeciński czy stowarzyszeniami, których sami jesteśmy członkiem (największy w Polsce klaster ICT, największa Izba Gospodarcza w Polsce).
Powrót do menu
Oni już skorzystali z naszej wiedzy






Skontaktuj się z nami … albo zajrzyj do działu Nasza Misja i Wartości
Jak wygląda przykładowy raport z audytu SEO strony www?
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami już teraz.