Audyt SEO

Audyt SEO – co to jest?

Jest to badanie strony www pod kątem mechanizmów sprzyjających zajmowaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania np. w google.pl Usługa ta realizowana jest w celu dostarczenia informacji co należy poprawić wewnątrz strony www aby była ona lepiej oceniana przez wyszukiwarki internetowe np. Google.

Po co robić SEO audyt strony internetowej?

Audyt SEO warto zlecać w sytuacji gdy zależy nam na poprawie czynników wewnętrznych strony www wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania tzw. SEO on site. Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania to szansa na więcej wejść na stronę www a stąd już prosta droga do generowania większej ilości zapytań ofertowych, wyższej sprzedaży i poprawy rentowności naszej strony wwww (ROI).

Drugim powodem, dla którego warto rozważyć zlecenie audytu SEO jest sytuacja w której nie jesteśmy zdecydowani na zamówienie usługi pozycjonowania strony www. Usługa pozycjonowania oznacza zwykle podpisanie umowy i zobowiązanie na okres minimum 6 miesięcy. Audyt SEO to usługa zamawiana jednorazowo i również zapłata za nią następuje w cyklu jednorazowym.

Ile kosztuje audyt SEO strony www?

Cena audytu SEO strony www zaczyna się od 1 500 zł i zależy od rodzaju strony www, stopnia szczegółowości badania oraz ilości podstron występujących w serwisie www.

Koszty, cennik standardowych audytów SEO wykonywanych przez naszą firmę dla serwisów www nie przekraczających 10 podstron został zaprezentowany w tabeli poniżej. Dla serwisów www o większej ilości podstron, sklepów internetowych oraz firm zamawiających indywidualne audyty przygotowujemy nieodpłatne indywidualne wyceny.

Pakiet korzyści na dobry początek Audyt SEO – Podstawowy Audyt SEO – Rozszerzony Audyt SEO – indywidualny
Gratis
wartość 250 zł
Gratis
wartość do 600 zł
Gratis
wartość do 600 zł
Gratis
wartość 100 zł
Gratis
wartość 100 zł
Gratis
wartość 100 zł
Gratis
wartość 100 zł
Gratis
wartość 100 zł
Gratis
wartość 100 zł
Ilość audytowanych elementów 16 27 Indywidualnie
Fundamenty 2 2 Indywidualnie
Słowa kluczowe 3 6 Indywidualnie
Optymalizacja SEO dla urządzeń mobilnych 2 2 Indywidualnie
Niedozwolone Techniki SEO 1 4 Indywidualnie
Technologia, szybkość i poprawność kodu 3 5 Indywidualnie
Architektura informacji i użyteczność witryny 2 3 Indywidualnie
Ciężar strony i optymalizacja Plików Graficznych 1 3 Indywidualnie
Narzędzia sprzyjające indeksacji 2 2 Indywidualnie
Wartość pakietu korzyści 450 zł Do 800 zł Indywidualnie
Koszt usługi od 1 500 zł od 2 500 zł Indywidualnie
Kontakt Kontakt Kontakt

Podane w tabeli ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.

1 Kupon do wykorzystania dla nowych kont zakładanych w programie reklamowym Google AdWords. Warunkiem skorzystania z kuponu jest wydatkowanie własnych środków w wysokości 100 zł

2 Usługa pomocy przy instalacji i konfiguracji narzędzia Google Analytics o wartości 100 zł realizowana przez eMARKETINGOWO.PL

3 Usługa pomocy przy instalacji i konfiguracji narzędzia Google Webmaster Tools o wartości 100 zł realizowana przez eMARKETINGOWO.PL

4 Środki do wykorzystania dla nowych kont zakładanych w programie reklamowym Google AdWords. Warunkiem skorzystania z kuponu jest wydatkowanie własnych środków w pierwszym miesiącu od aktywacji konta. Wysokość przyznanych środków stanowi równowartość własnych wydatków (do poziomu 600 zł) przeznaczonych na promocję firmy w 1. miesiącu.

Powrót do menu

Co otrzymam zlecając audyt SEO strony www?

Audyty SEO - Pozycjonowanie stron www

Zlecając audyt SEO możesz liczyć na otrzymanie raportu optymalizacyjnego opracowanego na podstawie analizy nawet 8 wymiarów27 kluczowych czynników. Opracowanie zawiera zestaw opisów, zdjęć, wykresów, przykładów właściwych zastosowań oraz tabel.

Oprócz tego audytorzy opatrują każde badanie indywidualnymi komentarzami oraz rekomendacjami optymalizacyjnymi.

Powrót do menu

Co konkretnie wchodzi w skład takiego audytu SEO?

Audyt składa się z analizy 8 wymiarów każdej strony www. Tymi obszarami są:
fundamenty, słowa kluczowe, przyjazność dla urządzeń mobilnych, niedozwolone techniki pozycjonowania, technologia i poprawność kodu, architektura informacji i użyteczność, ciężar strony i użycie plików graficznych, użycie narzędzi i metod sprzyjające indeksacji. W ramach każdego obszaru badane są różne parametry wpływające na ocenę strony www pod kątem zajmowanych pozycji w wynikach wyszukiwania.

  • FUNDAMENTY – pierwsze działania w ramach każdego audytu SEO

Analiza dostępności badanej strony w wynikach wyszukiwania, w tym weryfikacja pod kątem ewentualnych kar ze strony Google.pl

  • SŁOWA KLUCZOWE – analiza strony www pod kątem występowania oraz odpowiendniego użycia słów kluczowych

Analiza poprawności zastosowania słów kluczowych w obrębie badanej witryny internetowej

  • OPTYMALIZACJA SEO DLA URZĄDZEŃ MOBILNYCH – badanie czynników mających wpływ na miejsce wyświetlania strony podczas wyszukiwań mobilnych

Analiza strony www pod kątem przyjazności serwisu dla urządzen mobilnych takich jak nowoczesne telefony komórkowe, smartfony i tablety

  • NIEDOWOLONE TECHNIKI SEO – badanie strony www w zakresie niedowzolonych technik pozycjonerskich

Analiza pod kątem obecności parametrów ocenianych przez Google.pl jako niedozwolone

  • TECHNOLOGIA I POPRAWNOŚĆ KODU – analiza budowy witryny oraz kodu źródłowego

Weryfikacja technologii wykonania strony i semantyki zastosowanego kodu

  • ARCHITEKTURA INFORMACJI I UŻYTECZNOŚĆ WITRYNY – badanie struktury użytych treści w tym nawigacji i adresów URL

Badanie strony pod kątem użyteczności, przyjazności nawigacji i umieszczenia odpowiedniej warstwy treści

  • CIĘŻAR STRONY I UŻYCIE PLIKÓW GRAFICZNYCH

Weryfikacja ciężaru strony oraz zastosowanych plików graficznych pod kątem przyjazności dla google.pl

  • UŻYCIE NARZĘDZI I METOD SPRZYJAJĄCYCH INDEKSACJI

Analiza obecności i poprawności użycia dokumentów ułatwiających Google.pl indeksację strony www

Powrót do menu

Dlaczego warto nam zaufać?

Świadczymy usługi na najwyższym poziomie m.in. dzięki współpracy z globalnie działającymi partnerami takimi jak Google Inc.,

partnerbadge-horizontal-medium

pig-szczecinwzieu-szczecin

wymianie wiedzy z ośrodkami naukowymi takimi jak Uniwersytet szczeciński czy stowarzyszeniami, których sami jesteśmy członkiem (największy w Polsce klaster ICT, największa Izba Gospodarcza w Polsce).


Powrót do menu

Oni już skorzystali z naszej wiedzy

Jak wygląda przykładowy raport z audytu SEO strony www?

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami już teraz.

 


Powrót do menu