Analityka internetowa

Analityka Internetowa (z ang. Web Analytics) - jest to zespół działań podejmowanych w celu m.in. wygenerowania wyższej sprzedaży, zysku lub oszczędności związanych z badaną stroną internetową.

Podstawą analityki internetowej są analizy danych online, wnioskowanie, przedstawianie rekomendacji, wprowadzanie oraz ocena zmian pod kątem osiągania celów biznesowych strony www.

Optymalizacja konwersji

  • zwiększymy ilość Twoich klientów i zamówień bez nakładów na promocję
  • poprawimy ROI Twojej strony www
  • nasze działania przyniosą trwałe,
    a nie sezonowe efekty

Dowiedz się więcej

Audyty stron www

  • Poznaj słabe punkty swojej strony www
  • 5 wymiarów analizy, 17 lub 33 kryteria oceny
  • Ekspercka wiedza przekazana w przystępny sposób
  • Zarabiaj więcej na swojej stronie ww

Dowiedz się więcej

Google Webmaster Tools

  • pomaga zwiększać widoczność witryny w Google
  • lepsza widoczność w Google to więcej zamówień na Twoje produkty lub usługi
  • pokazuje w jaki sposób Twoją witrynę widzi i ocenia Google

Dowiedz się więcej

E-commerce Analytics

  • analityka internetowa
    dedykowana e-commerce
  • niski koszt wdrożenia
  • analizy sprzedażowe, kampanii, słów kluczowych i innych

Dowiedz się więcej

Google Analytics

  • niezbędny element analityki internetowej i optymalizacji konwersji
  • dla 99% stron www bezpłatne narzędzie do zbierania danych online
  • źródło wiedzy o użytkownikach Twojej strony

Dowiedz się więcej