Analityka Internetowa (z ang. Web Analytics) - jest to zespół działań podejmowanych w celu m.in. wygenerowania wyższej sprzedaży, zysku lub oszczędności związanych z badaną stroną internetową.
Podstawą analityki internetowej są analizy danych online, wnioskowanie, przedstawianie rekomendacji, wprowadzanie oraz ocena zmian pod kątem osiągania celów biznesowych strony www.
Optymalizacja konwersji
- zwiększymy ilość Twoich klientów i zamówień bez nakładów na promocję
- poprawimy ROI Twojej strony www
- nasze działania przyniosą trwałe,
a nie sezonowe efekty
Audyty stron www
- Poznaj słabe punkty swojej strony www
- 5 wymiarów analizy, 17 lub 33 kryteria oceny
- Ekspercka wiedza przekazana w przystępny sposób
- Zarabiaj więcej na swojej stronie ww
Google Webmaster Tools
- pomaga zwiększać widoczność witryny w Google
- lepsza widoczność w Google to więcej zamówień na Twoje produkty lub usługi
- pokazuje w jaki sposób Twoją witrynę widzi i ocenia Google
E-commerce Analytics
- analityka internetowa
dedykowana e-commerce - niski koszt wdrożenia
- analizy sprzedażowe, kampanii, słów kluczowych i innych
Google Analytics
- niezbędny element analityki internetowej i optymalizacji konwersji
- dla 99% stron www bezpłatne narzędzie do zbierania danych online
- źródło wiedzy o użytkownikach Twojej strony